2024. jan. 31.

Orient Express

Ha lenne bakancslistám, egészen biztosan szerepelne rajta, hogy részt vegyek egy ilyen utazáson...


Mint megrögzött Poirot rajongó, már annyiszor álmodoztam róla, hogy ha egyszer nagy leszek, ha egyszer nyerek a lottón... akkor tutibiztos, hogy elmegyek egy ilyen utazásra. Akkor lenne tökéletes, ha a vonat Velencében is megállna. Régen még tengeri hajóútról álmodoztam, de aztán úgy döntöttem, jobb nekem a vasút, még ha valahol a szerb hegyek között egy hóviharban is rekednénk egy időre. Amikor már napok óta hallom, hogy jelentkezzen egy novemberi nagy nyeremény tulajdonosa a hatos lottón, különben megy vissza a nyereményalapba cirka 2 milliárd forint, hát, az ideg öl, amiért nem rohanhatok a pénztárhoz. Az biztos, hogy nem sajnálnék egyetlen fillért sem kedvenc vonatomon az utazásért. Meg persze előtte egy kis ráncfelvarrásért (persze csak képletesen) 😉😂


1 megjegyzés:

Alessia írta...

Egyszer láttam a vonatot Velencében a vasútállomáson. Ugyanilyen vágyak keltek bennem. :-)