2024. márc. 8.

Nőnapi update...

 Még véletlenül sem a fogyókúrára utalok. Az történt ugyanis, hogy én itt búsongok, erre a párom hazaállít virággal (cserepes...) és egy díszdobozos Baileys-zel, úgyhogy talán nincs még veszve minden. Ráadásként csatlakozhattam az esti pasi-találkozóhoz, ahol aztán kiderült, hogy egyikük minden alkalommal magával viszi az oldalbordáját. Igaz, a többiek meg nem. És az is igaz, hogy már nekem is mondta a zuram, hogy jöjjek nyugodtan, csak én nem akartam, hogy a többiek azt higgyék, nem engedem egyedül a teremtés koronáját barátokkal találkozni. Ezért aztán ittam velük egy pohár cseh barnasört, ettem egy káposztás malacragut és hazaszambáztam. Persze, addigra elég sokat sikerült beszélgetnünk is, de azért csak adtam nekik egy kis ők-időt is. A hely meg egészen pazar. A Márvány utcában található Jaromir söröző egy érdekes hely és úgy gondolom, méltán népszerű. Legott tervbe is vettük, hogy visszatérünk és végigesszük az ígéretes étlapot. Na, szóval... éljenek a nők, meg a pasik. Nekik is kijárna egy nap! 

(a kép nem a Jaromirban készült, hanem a mostanában kicsit túlértékelt és túlárazott Prágában)


Nincsenek megjegyzések: