2019. jan. 1.

Az év első napja

Azt mondják, csak óvatosan az év első napján, mert amiket ma csinálsz, azzal töltöd majd az egész évedet :)

Nos, akkor ...
-bőgni fogok (mert elutaztak a gyerekek)
-duguláselhárítani fogok (mert a mosogató a mai ebéd után döntött úgy, hogy nem hajlandó több vizet leengedni a torkán)
-szentségelni fogok (mert ezt a herpeszt már nem lehet ép ésszel elviselni)
-mosni fogok (na igen, ezt véletlenül indítottam el :) )
-este is én fogom sétáltatni a kutyát (na nem, ezt azért apus fogja csinálni, ma igazoltan volt távol és nem volt szívem a nagyszülők taxiztatása és a reptéri transzfer után még ezt is a nyakába lőcsölni)
-nagyfiam pénzügyi dolgait (csekkeket) továbbra is intézni (ugyanis arról volt szó, majd mostantól végre ő, de ma éppen kaptam néhány megbízást :) )
Azt hiszem, több bakit nem követtem el, mert a főzés nem számít, az amúgy is benne van a mindennapi rutinban. És akkor még fogadalmakat nem is tettem ;)
Hát, remek évnek nézünk elébe! :D



1 megjegyzés:

Lazac írta...

Nem érdemes semmit megfogadni, úgyse tartjuk be. :P :D
BÚÉK Goldenke ♥