2019. jan. 23.

Hétköznapok.2

Általában nem vagyok az internetes vásárlások híve. Szeretem látni, megtapogatni, felpróbálni azt, amiért pénzt adok. De hát a kutyatáp, főleg, ha korábbról ismertem is, nem lehet probléma. Ráadásul egy kutya-fekhelyet is adnak mellé ajándékba, s bár mindkét eb az ágyban szeret aludni velünk, de ettől még jól jöhet egy kutyafekhely, tehát ... igen, megrendeltem a zsák kaját.
Első lépésben nem jön a fekhely a táppal, mert éppen elfogyott, nincs raktáron, majd egyszer ... na, itt le is mondtam róla. És akkor láss csodát, egy nap sms érkezik, hogy hozza a futár. Meghozta. Az "L" méretű ágy még Jacknek is kicsi :D
De hát "ajándék" lónak ne nézd a fogát, nem igaz? Mindenesetre a netes rendelések a jövőben megint szünetelnek. Kíváncsi vagyok, legközelebb mivel tudnak átverni?

Tápfutár - CIBAU halas táp és ajándék fekhely


Nincsenek megjegyzések: