2024. ápr. 23.

Csak óvatosan...

 Manapság már a csapból is az folyik, hogy csalók mennyiféle módon próbálnak átverni, így aztán nem is csoda, ha a nagy kapkodásban kitörölt e-mail hiányában azonnal egy piros lámpa kezd villogni a fejemben. A fejemben, ami a hétvégén egy csöppet elszállt, ezt azért őszintén be kell vallanom. Hosszas kutakodás eredményeképpen (és mert a cég, akiktől rendeltem, mégsem csaló és készségesen válaszolnak a pánikolós leveleimre) megnyugszom, hogy a sűrűn érkező futár-értesítések rendben vannak és nem valami kamu csomag átvételére próbálnak rábírni. Ami viszont nincs rendben, hogy én magam ilyen könnyen elcsábítható vagyok. 😜

Az új kocsi hírét nyilván a Nagy Testvér is vette, így aztán már sorra jöttek is az ötletes és hasznos kiegészítők reklámjai. Hideg van, beszorulunk a lakásba, ülünk az internet előtt és óhatatlanul is kattogtatni kezdünk. Legutóbb így tettem szert egy ritkaság számba menő mosogatógépre és egy cuki kiskutyára, Jackre. Most azért ennyire nem gurult el a gyógyszer. 

De amikor véletlenül kisüt a nap, akkor rögtön megkívánom az ablakba illeszthető napfényvédőt, megkímélendő a kocsi műszerfalát a tűző napsütéstől és az utastér felmelegedésétől. Az üléshuzaton máris ott virítanak Jamie szőrszálai, tehát alapvetés, hogy kell egy üléstakaró is, pláne ha olyan ötletes, mint az éppen felugró reklámpanelben. Aranyban mennyire jó szolgálatot tett annak idején az ablakra szerelhető légterelő, naná, hogy kell egy olyan is új Pirosnak. Az alacsony homloklemez pedig máris felkaristolódott a spar-parkolóban, tehát kell egy védővalami oda is, még jó, hogy pont ilyen célra már ugrik is fel a 3D-s öntapadós szalag. Az i-re a pontot hazaérkezésünk után az éppen csak csordogáló zuhany teszi fel, mert már annyit szídtuk, hogy még a tv-ből is a megoldás "folyik", hogy egy kis képzavarral éljek. Lesz, ami lesz, addig is, amíg a víznyomásra valami megoldás születik, éppen erre EcoTornado zuhanyfejre van szükségünk, tehát kattintás... 

Azért most már erősen eltökéltem, hogy a következő hónapokban, félévben, évben minden felugró reklámot azonnal törlök, ha érdekelhet, ha nem. Mert kattintani könnyű, de egyszer fizetni is kell... Másrészt elég ijesztő, hogy a gondolatnak ilyenformán is teremtő ereje legyen. Már régen észrevettük ezt a barátnőmmel, amikor privát besztélgetéseink nyomán a hallgatózó készülékek ontani kezdik a témához kapcsolódó reklámokat. Szép új világ. Szép új világ???



Nincsenek megjegyzések: