2010. dec. 13.

Nem kutyás

Nem szeretek vasalni, de azért néha muszáj. Mondjuk, úgy havonta egyszer. Reggeltől estig. De legalább letudom. Szombat délelőtt vettem egy nagy levegőt, nekiálltam. Volna. Merthogy a vasaló inkább meghalt. Meg tudom érteni, ha arra a nagy halom cuccra nézek. Vasárnap elszaladtunk, vettünk egy új vasalót. Ma bedugtam, se kép, se hang, vasalásnak mára is annyi. A lakás összes konnektorát kipróbáltam, sehol nem világít a vasaló lámpája, nem melegszik. Még abban sem, ahol mellesleg megy a mosógép vagy a vízforraló. Tehát a hiba nem az én készülékemben van, hanem a vasaló(k)ban. Holnap vihetem vissza. De mikor lesz ihletem legközelebb a vasaláshoz?

Ps. Estére a vasaló megjavult. Demonstrálni akartam páromnak a hibát, erre a vasaló működik. A régi is :) :) Paranormális jelenség, annyi már biztos. Viszont van egy tartalék vasalóm, amit akár karácsonyi ajándéknak is betudhatok. Pedig kellett a fenének. :)

2 megjegyzés:

Lazac írta...

biztosan azért csinálta, hogy kitoljon veled! Csúnya vasaló! :):):):)

Golden írta...

Viszont már elment a kedvem az egésztől :)))