2019. febr. 25.

Oscar és magánvélemény

Tetszett a Bohém rapszódia? Tetszett. Mert szeretem a Queent és mert Rami Malek tényleg elég jól levette Freddy Mercury mozgását. Ennyi.

Tetszett a Csillag születik? Imádtam! Nyilván azért is, mert csodás romantikus film. Meg azért is, mert rengeteg remek dal van benne. Meg azért is, mert számomra Lady Gaga itt lett tényező. Jó számai vannak, eddig is tudtam, de itt színésznő volt, tulajdonképpen csupa nagybetűvel. Azért meg főleg imádtam, mert Bradley Cooper olyat tett le az asztalra, amit nem is gondoltam volna. Írt, rendezett, játszott, énekelt, gitározott ... mindenhol ott volt és mindenben száz százalékosan odatette magát. Hálás voltam a mozi műszaki gárdájának, akik nyilván számítottak a női közönség reakciójára, és a Vége felirat után még hosszan sötétben tartották a nézőteret, hogy legyen lehetőségünk rendezni a vonalainkat (értsd eltüntetni a szétfolyt sminket, orrot fújni és könnyeket törölni).
Úgyhogy a Shallownak igazán kijáró díj mellett én most odaítélem mindkettőjüknek a főszereplőknek járó Oscart is. Megérdemelték volna!

Mellesleg pedig álljon itt egy részlet az Oscart gálát követő kritikákból: "Ha volt csúcspontja az estének, akkor az Bradley Cooper és Lady Gaga előadása volt, akik nemes egyszerűséggel felsétáltak a lenti székükről a színpadon felállított zongorához, és minden fakszni nélkül egyszerűen elénekelték a dalt, méghozzá gyönyörűen. Intim hangulatot teremtettek hatalmas közönség előtt, egy kamerákkal teleaggatott színpadon, és ez azért igazi teljesítmény." 




Nincsenek megjegyzések: