2011. márc. 9.

Megoldás vagy elkiabáltam?

Délelőtt dolgom volt, intéztem, hazajövök, káosz. Mármint amit Colin a lakásban teremtett. Minden fellelhető helyről újságpapírokat gyűjtött és tépett. Meglehetősen morcosan összeszedtem, közben szídtam, mint a bokrot. Utána vettem a táskámat és elmentem itthonról. Colin meg csak állt, nem értette. Vagy mégis, mert amikor újabb két óra múlva visszajöttem, semmi rumli nem volt. Óriási örülés és jutalom-séta. Most pár napig kísérletezni fogok. *reménykedős szmájli*

2 megjegyzés:

Béb írta...

Vagy csak már nem volt mit széttépnie... :-D

Csapos írta...

Hehe, a másik kutyatartó éleslátása. :-)
és dolgod is volt, vagy csak elmenekültél otthonról? Még az a szerencse, hogy egész jó idő van kint, kóborolhatsz egyet a nevelő célzatú távolmaradásod ideje alatt. Utána pedig a jutalomséta... nagyon edzett csak leszel.
teide