2011. márc. 20.

Colin második napja az iskolában


Okosak vagyunk, flegmák, megjátsszuk, hogy már csuklóból tudjuk a gyakorlatokat. Olyan hihetően adjuk elő, hogy még néhány oktató is elhiszi. Aztán előkerül a "kukac", és rögtön kiderül a turpisság. Sajnos erről a mai napról nincs kompromittáló fotó, pedig tuti sikere lenne például annak, ahol Colin egyik végén benéz a kukacba, gazdija térden állva, félig bemászva kukkol befelé a másik oldalon (csak a segge meredezik kifelé). Aztán a történet itt el is akad, mert nincs az a jutalomfalat, az a játék, az az "anyai" csalogatás, amiért ő ebbe a rettenetbe bemászna. Aztán a problémát megoldja Dodzs, aki ugyan bement, de odabent megijedt és bepisilt. Innentől már senki nem hajlandó bemenni :) Most pedig gazdi elballag az ikejába és körülnéz, mert mintha ott látott volna ilyen szerkentyűt. Gyakorolni kell, ha egyszer az agility pálya a cél :)

Ps. elengedésnél minden kutya önfeledten rohangál és/vagy eszi a másikat. Colin pedig... elballag az agilityzőkhöz, leül a pálya szélén és kerek fejjel nézi a "játszóteret".
Ps2. kárörvendő Alessiának: az az izé, ami látszólag lóg a szájából, nem AZ, hanem egy kis ágacska :)
Ps3. Azért legalább a többieknek sikerült néhány vidám percet szereznünk. Én ugye fejjel a kukacban, csalogatom Colint. Ő meg a túloldalon szeretne szabadulni az oktató kezéből. Sikerül is. Akkor aztán elegánsan el a kukac mellett és ő is les befelé velem együtt, hogy mi olyan érdekes odabent, amiért hajlandó vagyok hülyét csinálni magamból?

3 megjegyzés:

Béb írta...

Én is rögtön ránagyítottam. Aztán elkenődtem... Ilyesmihez csak Alessiának és nekem van szerencsém..
Dodzs micsoda?

Unknown írta...

Nyugi Gyerek, a kutya még nem nagykorú. Remélhetőleg a nyála is fog nőni. :P :) :) :)

Golden írta...

Dodzs, a fene se tudja mi, olyasmi, mint egy kopó meg egy szürke-fekete foltos vizsla keveréke, de jó nagy.