2015. nov. 26.

Nehéz az élet ... egy kis álnyafogás :)

Amióta Colin és Jack a legnagyobb haverságban töltik a napokat, én jóformán megszűntem háziasszony lenni. Vagy legalábbis lenne mit bepótolnom. De a kis mafla egész idő alatt aranyosabbnál aranyosabb dolgokat művel, egész egyszerűen muszáj nézni - és persze fotózni - őket. Jobb, mint bármilyen tv-műsor, még a kedvenceimet is überelik.
Ahhoz képest, hogy Colin milyen tartózkodóan fogadta a kis betolakodót, mára már teljes jogú családtagként kezeli ő is. Fáradhatatlanul játszik vele, szinte alig irigykedik, és ma meglepve vettem észre egy apró lyukat a szőrében a szeme alatt, amit vagy a kis karmocskák, vagy egy tűhegyes tejfog ejthetett. És Jacknek még kutya baja :)
Szóval ... nem tudom, mivel töltik azt az időt, amikor nem vagyok itthon, de nincs pisifolt, csak két lelkes kutya az előszobarácsnál, ahogy farokcsóválva örülnek neki, hogy megjöttem. Onnantól pedig játék! Ma is majd egy órát bunyóztak, amikor egy percre abbahagyták, lementünk pisilni, Jack megkapta az ebédjét, Colin egy rágcsát, aztán eldőltek - természetesen szoros közelségben egymással.
Már csak a felnőtté válás izgalmas időszakában kell majd figyelni rájuk, hogy ne legyen gond, és akkor hátradőlhetek, hogy remek kis páros lettek.






3 megjegyzés:

Gabó írta...

Tök cuki a kis Muki abban a bébi ruhában! XDDD
Gratula, tényleg jól sikerült az összeszokás! ;)

Gabó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lazac írta...

Én mondtam, hogy beleszeretsz :):)