2015. nov. 18.

Ezt akartam! Ezt akartam?

Az ebek játszanak. És ugatnak. Ugatva játszanak. Colin eddig a lakásban nem ugatott, a kertben vagy parkban is csak kivételes alkalmakkor. Gyönyörű, pincemély, erőteljes hangja van. Jack még csak most próbálgatja a hangszálait, de pasis, rekedtes hangja lesz, már hallani.Oké, kis rikkantások, amolyan tacskós módra beleférnek.

És most itt rohangál a kicsi a Colin körül és ugat. A nagy meg válaszolgat. Amikor nagy nehezen lecsillapítom őket egy idő után, akkor meg csendes birkózásba kezdenek. És a nagy, akit alig lehetett rávenni egy kis rosszalkodásra, most önfeledten újra és újra kezdi a játékot, amikor én Jacket próbálom lehiggasztani. Végre anyai szigoromnak érvényt szerzek. A kicsi már a székem alatt alszik, Colin meg a konyhában kinyúlva. Ezt akartam. De tényleg ezt akartam? :D







1 megjegyzés:

Lazac írta...

Maradjunk abba, hogy Colinnak vettetek egy élő babát. :):):)