2015. nov. 7.

Csiszolódunk ...

Ebgyereknek ma alkalma nyílt megismerkedni a porszívóval, nem esett pánikba tőle. Miért is esett volna, hiszen tacskó :) És átesett az első kefélésen is. Utóbbi tisztára úgy zajlott, ahogy annak idején a gyerekeimmel próbáltam valamit végig csinálni. Ha azt akartam, hogy az egyik kezüket, a fejüket, vagy a lábukat nyugodtan tartsák, akkor a másikat le kellett foglalni valamivel. Nos, Jack is csak úgy hagyta magát megkefélgetni, ha közben adtam neki valami rágcsálni valót, jelesül egy olyan kefét, ami szőrápolásra amúgy is tökéletesen alkalmatlan. Sokat volt lent a levegőn, sokat bosszantotta a Colint, aki egyre kevésbé morcos ettől, így aztán délutánra úgy kidőlt, hogy még arra sem ébredt fel, hogy a feje fölött eszünk. Pedig a kaja ... szemrebbenés nélkül lopkod Colin tányérjából, aki féltékenyen szedi el tőle a plüsseit, de még véletlenül sem morog rá, amikor a lába között kotnyeleskedik a tányérjában. Tojás kúrán van (amiben Colin is lelkesen asszisztál), mert kicsit száraz a bőre, ami azt jelenti, hogy egy hétig kétnaponta elnyalogatja egy tojás sárgáját.
Na, hát ilyen fontos dolgok zajlanak itten. Alig hiszem el, hogy ma egy hete van csak velünk.
Ja, és szereztem neki egy láthatósági mellényt, mert amikor este lemegyünk pisilni a kertbe, úgy eltűnik az avarban, hogy félő, sose találom meg :)




2 megjegyzés:

Gabó írta...

De édes pofák! Láthatósági mellényen picit kuncogtam, de nagyon jó ötlet!
Jack?! Akkor ez most már végleges?

rhea írta...

Láthatósági mellény....kész vagyok. :) Arany drágák :D