2009. okt. 30.

Csibikének Nigella ragacsos oldalasa


Húst falatokra vágni
Nylon-zacskóba "szórni" az alábbiakat: só (én Kotányi csirke fűszersót szoktam használni), szójaszósz, balzsamecet, méz, olaj.
Összerázni, hogy a trutyi mindenhol érje a husikat. Egy éjszakára a hűtőben álljon. Közepes hőfokon sütni fólia alatt.
Én elsőre leégettem és a hús sem lett igazán puha. Aztán másodjára már megpároltam egy kicsit, utána pácoltam. Na, akkor szinte leesett a csontról a hús és nem is égett oda, mert sokkal kevesebb idő is elég volt a sütéshez. A méz miatt vigyázni kell!

Jó étvágyat mindenkinek, aki szereti az ilyen cuppogós, nyalakodós falatokat! :)

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Tyűjjjj...de imádom az ilyent. ma hasonló ebédem volt, csak csirkemellből. :)

csibike írta...

Ez annyira guszta, hogy még a szemem is bepárásodott az éhségtől :D Köszi szépen, jövő héten csinálok egy ilyet, az fix, muszáj kipróbálnom :D