2009. okt. 30.

Bébnek

A kép legalább 15 éve készült Badacsonytomajon. Számomra, aki vadnyugati filmeken nőttem fel és mindig nagyon szerettem volna lovagolni, de soha nem vettem komolyan a saját vágyamat, igazán nagy élmény volt az őszi erdőn és a szőlőkön át "lovagolni" a présházig. Ott aztán beszalonnáztunk, hagymáztunk, jóféle bort szopogattunk hozzá, aztán szépen hazaporoszkáltunk. Az élményt még az sem csökkentette, hogy egy nagyobb, kb. 10 fős társaságban éltem meg, sőt ... És a kép csalóka, Tündér nem volt ilyen szilaj, mint amilyennek álló fülei mutatják és nem is állt Mr.Golden lábán a megörökített pillanatban :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Úgy látszik itt a "régi fénykép szezon"... :P :) :)
Különben tényleg úgy néz ki, mintha Mr. Golden lábán állna.... :)

Béb írta...

Na, majd ha lesz megint blogtali itten, akkor max úgy szervezzük, hogy beleférjen egy 2 órás kis lovas kiruccanás/kiképzés... :-)

Lazac írta...

Az jó lesz, de én muraközit kérek :):):) Márcsak a lóra való tekintettel is. :)

Golden írta...

teljesen feldobott a téma... most lenne jó valami kis pénzmag és beiratkozhatnék egy kis pacizásra, végül is Ady-liget nincs is innen olyan messze (vannak ott még egyáltalán lovak? - ősrégi emlék ez is)... hiába na, olyan szépen süt a nap, az embernek mindenféle bolondos gondolatai támadnak :)

Béb írta...

Golden: itt azért jó, mert rögtön mész ki a természetbe! Nincs hüle futószárazgatás.
Zanyus: Zembert is elbírta a ló, téged is el fog.:-)