2009. okt. 20.

Társasjátékok...

Postással kibajszósdit ... ugyanis ma is bedobott egy értesítőt, tiszta szerencse, hogy a tegnapiért még nem mentem el, így holnap majd egyszerre
Családtagokkal össznépi kitalálósdit, hogy Morgan végül is a rengeteg lába közül melyikre sántít (így a kirándulás előtt pár nappal), merthogy sántít, az tuti
Csak úgy magamban "itt a wc-hol a wc"-t, ami így a kirándulás előtt megint csak érdekes és vidám játék. A városban rohangálva még egy kávéra sem tudnék beülni sehova, mert az sem használna az ügynek, ráadásul kinek van ideje megrendelni egy kávét, amikor még a mellékhelyiség hollétéről sem tájékozódtam, áááhhh szerencsésen hazaértem. (én nyertem!) :)

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Vasárnap nem tudtam kimozdulni, ugyanezen okból..tegnap éjjel becsípődött a hátamba valami ideg...egyéb nem tudom mik várhatók még?