2009. okt. 17.

Sötétség... és áhítat ...

Egyszerűen nem megy ... nem tudok a youtube-ról feltenni anyagot, pedig olyat találtam, de olyat ...
Így kénytelen vagyok pár szóban összefoglalni a leírhatatlant. Szóval van a Bánk bánban a Hazám, hazám című remekmű. Simándy József előadásában hihetetlen élmény, bőgni kell tőle, na.
Aztán találtam egy másik feldolgozást, ahol az általam igencsak kedvelt Feke Pali énekli el. Hááát,,, ezt nem kellett volna. Ne is vesztegessünk erre több szót.
Aztán volt még egy, amitől már megint bőgni kellett. Placido Domingo magyarul !!! énekelte el. A közönség pedig tombolva ünnepelte (teljesen megérdemelten). Elénekelni valamit egy olyan nyelven, amiből ugyebár egy árva hangot nem ért (még ha le is fordították neki), de átélni és átadni az érzést a magyar közönségnek ... Domingot eddig is szerettem, innentől csodálom is.

5 megjegyzés:

Lazac írta...

Bébi, a jútubon, az "embed"-et kijelölöd, az egész sort..ctrl C, aztán a blogodnál, "új bejegyzés", HTML, és simán bekopizod ctrl V....aztán mented. Ennyi...és voálá ott lesz az a videó :):)

Unknown írta...

Eztet már én is mondtam nekije.... :P Asszem jövő hét végén tovább kell képezni.... :D :D

Alessia írta...

Most nézd meg, hogy néz ki a bejegyzés. Mm a bejegyzések szerkesztésénél.

Habkakukk írta...

Szia!

A magyarul éneklő Placido Domingo nekem is az egyik kedvencem:) Igaz, hogy ez nem magyar, de hátha ez is tetszeni fog:

http://www.youtube.com/watch?v=V0OfJyc47e0

Lazac írta...

Már akartam felkiálltani, hogy megy ez Goldennek :):):) amikor is rájöttem, hogy Alessia ügyködött :):):):)