2009. okt. 22.

Ebdoki ...

Morgan néhány napja sántikál. Illetve tegnap már lelkesen vette a lépcsőzést, fürgén szaladgált a parkban is a nedves nyomokon. Sejtettem én, hogy ez amolyan korral járó dolog lehet, mivel egyébként nem foglalkozik a lábával, de így a kirándulás előtt azért mégis csak megmutattam Csaba dokinak. A doki meg a maga erőteljes, de szeretetteljes és óvatos módján megvizsgálta mind a négy futóművet. Morgan ugyan már a kiszállásnál rájött, hova vittük, így elég vicces jelenet volt, ahogy én húztam, párom tolta bentről, de csak kivarázsoltuk a kocsiból. Odabent aztán teljesen elfelejtette, hogy ő tulajdonképpen be sem akart jönni. Lelkesen szaladgált, szaglászott, amíg mi megbeszéltük a "problémát", amit pillanatnyilag ugyebár nem is tudtunk bemutatni. A doki hívására odaszaladt, leült, majd jószándéka jeléül azonnal adott egy pacsit. És itt meg is kezdődött az alapos, masszírozással is felérő vizsgálat. Befejezésül még előadtak egy muris tornamutatványt, melynek keretében Morgan tulajdonképpen kézen állt. Az eredmény pedig, hogy az öregségen kívül semmi baja. A frontok nála is éreztetik a hatásukat. Ezért aztán kaptunk ugyan gyógyszert, de csak akkor kell szedni, ha megint sántítani kezdene. Őrség, jövünk!

5 megjegyzés:

certosa írta...

Mondjuk ez a végtag maszizás engem is érdekelne.... Ez a Morgan szerintem direkt csinálja... :P :P

Béb írta...

Alessia, Te is kézen szeretnél állni úgy, hogy a lábaid közt a Doki és masszíroz? :-P

Golden írta...

Béb, ne légy tisztelettel zanyáddal!(de nagyon röhögök) :)))

Lazac írta...

Béb kommentje után már fogalmam sincs mit akartam ide írni :):)

Unknown írta...

Baffki.... :D :D :D