2009. szept. 6.

Nyűgös...

A jó munkához idő kell. A lassúhoz meg még több. Aranyos a burkoló meg a segédje. Nálunk még szépen is dolgoztak (eddig). A szomszéd ugyan nem értene ezzel száz százalékosan egyet, de az ő gondját most már végképp nem akarom a nyakamba venni, oldják meg egymással. De ... ha nagggyon rövid időn belül nem végeznek és nem áll helyre végre a rend, és nem mehetek már végre haza, hát, én becsavarodok. Már csak annak okán is, hogy hetek óta együtt vagyok kettesben anyóssal (jó, lélekerősítésnek itt van a Morgan is). Sorozathegyek, Mónika, kártya ... tiszta agymosás. Ő persze örül, hogy nincs egyedül, én meg már sikítok és magányra vágyom. És ezen most már az sem segít, hogy párom és a szüleim itt vannak a hétvégén. Sőt ...

2 megjegyzés:

Béb írta...

Én már asszem vonat kivégeztem volna ennyi idő alatt az enyém!

Lazac írta...

kitartás...ezután már csak jobb jöhet :)