2009. szept. 16.

Bukta

Hát igen, gyereknek felmondtak, létszámleépítés. Ennek már majd másfél hónapja. Nagyszülőknek nem mondtuk, mert senki nem akarta a világvége hangulatot még ezzel is fokozni. Erre ma a nagypapa a "klubban" internetezik és látja ám unoka messengerén, hogy állást keres. Persze, ki szív ilyenkor? Naná, hogy én, mert elhaló hangon felhívtak, raportra mehettem és bevallhattam, hogy hát igen, egy ideje valóban sumákolunk. Kellett nekünk ezt az Ezüstnetet annyira erőltetni. De ki gondolta, hogy az én mindjárt 80 éves apukám ennyire komolyan veszi? :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon bírom apádat... :) :)

Béb írta...

:-D

Lazac írta...

dettó mint anyám...75 évesen netre nagyi tanfolyamra jár ....és azóta naponta 5 FW-s levelet kapok tőle! :):):)

Vakkantó írta...

Én is nem olyan régen tanítottam meg a 66, meg 61 éves szüleimet netezni, és én sem tudok kiírni semmit msn-re, mert mindjárt aggódnak, hogy mi van......ehhh:-)))))

Csapos írta...

Jó fej az öreg!:-)