2009. szept. 23.

Csalódás

Olyan szép idő van! Gondoltam, kiköltözöm az erkélyre dolgozni. Nem kevés pakolászás és hurcolkodás után végre elhelyezkedtem odakint, de még a gépet is be kellett volna dugni valmi hosszabbítóba. És akkor ... szembesülnöm kellett a kegyetlen valósággal, hogy minden hosszabbítónk munkára van már fogva a lakás különböző részein (még a karácsonyi is), így aztán újabb hosszas hurcolkodás után ismét itt lebzselek a lakás legeldugottabb részén, távol a madárcsicsergéstől és napsütéstől. De legalább a munkával se haladtam :(

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Haha... ügyes trükk... aztán még a tévét is bekapcsoltad, mert valahogy csak kiderült, hogy elromlott... :-P :) :) Ennyi erővel még itt maradhattál volna egy kicsit.

Béb írta...

Nem olyan drága sztem egy hosszabbító. :-)

Golden írta...

Béb, az nem, de az időm ... ugyanis el kellene menni venni :))) (vagy csak lusta vok)

Lazac írta...

Dettó így jártam a múltkor. Megjött az új varrógép, nekiveselkedtem, hiszen ki kell próbálni ugyi...és nem volt egy koszlott hosszabítóm sem...kénytelen voltam szétrángatni a konyhait. :)