2009. jún. 15.

Tele van ...

Az élet szép. Lenne. Még azt sem mondom, hogy egyesek nélkül, mert ilyet nem illik mondani. Egyébként teszek rá. Illik, nem illik... ma 30 másodpercre találkoztam egy szomszédommal. Még annyi is sok volt. Addig nem voltam különösebben ideges, zajlott az élet, tettem a dolgom. Aztán jött Ő, Magdi néni a maga hetven egy-két évével. Köszöntem, mert engem még így tanítottak. Válasz: Szedd össze a kutya piszkát az egres bokrom alól, mert majdnem beleléptem. Ennyi. Mellesleg az ominózus bokor a mi ablakunk alatt van, Magdi néni a ház túloldalán lakik. És most itt ülök üres aggyal, remegő gyomorral, és hajlok rá, hogy az allergiás eredetű köhögésemben (sokak szerint "idegi alapon") a néninek is nemkevés szerepe lehet. Azt hiszem egyébként ez a termés lesz az utolsó, amit leszedhet róla. Talán a savas eső, az lehet az ok...

Nincsenek megjegyzések: