2009. jún. 9.

Időm,mint a tenger ...

Főleg, ha a korábbi bejegyzésemet nézve az idén a közelébe se megyek annak a sós löttynek :(
A reggeli bringa-projektet leszámítva, MA az volt a tervem, hogy hatékony leszek, nemszeretem munkám utolsó fejezetét (legalábbis nagy részét) ledarálom, megsütöm, megrágom, kiköpöm, magyarul túl leszek rajta. Hát, nem... Mert helyette mit is csináltam? Szeretem-munkát meg blogolást .. és a végén még ki is ütöttem a gépet, amin a nemszeretem munka van. Most kicsit pihen és igyekszem nem gondolni rá, mi van, ha újbóli bekapcsolásnál sem javul a helyzet. :( A telefonos segítség nem vált be, csak annyit értem el, hogy a párom már délután kettőkor ideges lett. Pedig még nem is tudja, hogy a vacsora bolognai spagetti lesz, de az is csak akkor, ha nem kínoz meg nagyon a fogorvos.

Nincsenek megjegyzések: