2009. jún. 3.

Olvasni akarok!!!


A napokban vettem. El akartam tenni kevésbé dolgos időre. De tegnap nem bírtam tovább és beleolvastam. Na jó, belekezdtem (ez azért nem ugyanaz!) . Már este is nagyon nehéz volt letenni, de szerencsére elkövettem azt a hibát, hogy az ágyban akartam olvasni, ott meg mostanában nem tudok, mert szinte azonnal lecsukódik a szemem, ahogy vízszintesbe kerülök. Így aztán legalább aludtam az éjjel. Viszont most munka helyett olvasni akarnék!!! És nem lehet, mert eléggé el vagyok úszva. Áááhhhhh ... Goldi légy erős és koncentrálj! Most kivételesen a munkára! Ááááhhh ... nem megy, de muszáj, nem megy, akkor is muszáj ... Kemény leszek, mint a vídia és verem a billenytűt ... ja, hogy most meg blogolok? Hát istenem, senki se lehet tökéletes...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ja, hogy én meg olvaslak....?? Na tünés!!!!! :D :D

Béb írta...

Jaj, de ismerős... Tegnap vettem egy könyvet... és...