2009. jún. 9.

Család...

Az édesapám az idén lesz 80 éves. Hála a jó istennek, ezt ügyesen leplezi, futkos, intézkedik, internetezik, szóval első számú oszlopa az egész családnak. Mobilon elérhető (nem csak dísznek hordja, mint anyós, aki ha egyáltalán magával cipeli, merthogy "nehéz".. viszont ragaszkodott hozzá, hogy ő is kapjon, nemá csak a papának...). Szóval az apu mobibon "ugrasztható" és megy is szívesen, ő már csak ilyen. Erre Kiskölöknek az jut ma korán reggel az eszébe, hogy a papa elvihetné a bringáját egy szerelőhöz, mert egy csomó dolgot be kell rajta állítani, cserélni, nagy-generál. Mondom a gyereknek: "kapj a fejedhez, a nagyapád 80 éves!" Válasz: "És? Több az energia benne, mint az egész családban. Különben is edzésben van, mert szobabiciglizik." Ez mondjuk mind igaz, na de akkor is... Szóval, most jöttem meg, mert szép csendesen bepakoltam a kocsiba a bringát és elvittem a szerelőhöz... (engem már ez is megviselt)

1 megjegyzés:

Béb írta...

Az én papám csak 75, de igen aktív! Bringázik, nyüzsög... Pedig csigolyatörése volt fiatalabb korában. Azzal lehet a legjobban megbántani, ha vmit már nem merünk rábízni...