2011. jan. 31.

Golyós Toll, a nagy indián balett-tanár



Egyszer régen, a messzi-messzi Galaxisban, amikor az ötyék se voltak még igazán ötyék, kaptam egy Izét... szóval, ezt itt fönt. Aztán teltek az évek, szám szerint szerintem 15 legalább és a kis izé, ami addig a szekrényem kilincsén lógott, kezdett kicsit (ha másból nem is) a színéből kimenni. De... itt van Colin, aki ebgyerek és él-hal az ajándékokért, én meg érte, szóval adódott a gondolat, hogy akkor Izé legyen mostantól az övé. Colin örült is neki nagyon, azóta is hozza-viszi, dobálja. Tekintve Izé ruhácskáját, úgy gondoljuk, Colin balettozni tanítja. És mivel az utóbbi időben a sok játszás mellett egy másik gondunk is volt, nevezetesen, hogy Colin golyói megvannak-e, ott vannak-e, ahol lenniük kell, meg ilyenek, aztán minden kérdésre megnyugtató választ kaptunk... szóval, ő lett Golyós Toll. Na, innen már világos a cím is, nem? :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Izé az én ötletem volt..... de egye fenyő, megbocsájtok, hogy felzabáltatod a kutyával.... :P :) :) (Addig okés, míg T. lámpát nem eszik... :) )

Golden írta...

na, erről jut eszembe ... :):)