2017. febr. 6.

"Mozista"...

Most olyat írok le, ami talán sokaknál kiveri a biztosítékot: Én nem szerettem a Bridget Jones filmeket.
Eddig egyiket sem. És különösebben nem vonzott az sem, hogy elolvassam a könyvet.
De...
Most megnéztem a Bridget Jones babát vár című részt és ahogy pestiesen mondják: "megvett kilóra". Lehet, hogy Patrick Dempsey az oka, talán Emma Thompson, mert velük még egy időjárásjelentés is odaszegezne a képernyőhöz, nem tudom. De jól szórakoztam. Én. Egy Bridget Jones filmen :D

https://www.youtube.com/watch?v=sahdPO6TLks


2 megjegyzés:

Alessia írta...

Az elsőt imádtam, a második hidegen hagyott, a harmadik (ez a babás) meg kiverte nálam a biztosítékot, mert azért a kronológia szerint BJ már legalább 45 éves kell legyen, mire idáig eljut, de ugyanolyan idétlen, mint fiatal sziglinek volt. Csak a könyvvel próbálkoztam, azt nem bírtam elolvasni, de ha te mondod, akkor megnézem a filmet.

Alessia írta...

Megnéztem, 43 éves volt benne (majdnem eltaláltam), és tényleg ültek a poénok. :-) Viszont a színésznőnek rettenetesen tönkre van téve az arca a plasztikázással, teljesen elveszett a régi bája. :-(