2011. dec. 30.

Boldog Új Évet!

Na, ilyen kajahegyek bizti nem lesznek itthon! :) Pékné csülke esetleg meg egy kis virsli, pezsgő. De a legvalószínűbb, hogy átalusszuk magunkat az új évbe :) Főleg, ha ebgyerek még mindig nem fél a durrogtatástól... merthogy szegény Morgan is bírta eleinte az égi háborút... az igazit meg a műt is. Aztán egyszer csak úgy döntött, hogy már nem bírja. Colin augusztus 20-án még bírta. Reménykedjünk!
Mindenesetre kívánok mindenkinek boldog új esztendőt! Vigyázzatok az egészségetekre, mert ez a legfontosabb, minden mást (elvileg) meg lehet oldani. Én csak annyit kérek az illetékestől, hogy az ideinél rosszabb (sokkal rosszabb) NE legyen, akkor én már elégedett leszek. Pedig hát az idei év röviden összefoglalva már a túlélésről szólt, de mivel túléltük, én már sikeresnek könyveltem el. Kicsit félek, mit hoz az új év, de most még nagyon igyekszem optimistán várni. Hát, akkor ... Boldogot Mindenkinek!

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Nektek is boldogot és jót :)

Csapos írta...

Már azon hápogtam, hogy jééé, milyen kis svédasztalt varázsoltál ide... Mindegy, nálunk még ennyi sem lesz szerintem. A gyermekünk elég sokat aludt ma is, tegnap is - legalább lesz társasága az apjának. :-)

Boldog új évet kívánunk mi is neked!
teide