2011. dec. 13.

Tanulni sosem késő...

A szürke egy alapszín, a beige pedig annak egy árnyalata.
Tudtátok? Hát, jó ha megtanuljátok!

Van egy golfunk, ami híven hozzám golden színű. De ilyet 2003-ban sem ismert a gépjármű-nyilvántartás, így aztán hivatalosan beige lett.
Mostanában vizsgáztatni kellett, a műszaki adatlapon már barna volt.
Aztán kiderült, hogy a forgalmi "betelt", újat kell csináltatni. Na, az okmányirodában az újra már szürke szín került.
Mondom, ez nem szürke, ez tulajdonképpen arany, de nekem jó a beige is.
De most új színbesorolások kerültek bevezetésre, a beige pedig a szürke alapszín alá tartozik. Állítólag ezt a rendőrök is tudják, és nem fognak meggyanúsítani, hogy bizti átfestettem az autót, és nem jelentettem be.
Elvagyunk. Ez is egy fontos újítás volt, remélem a kiötlője már bezsebelte a prémiumot. Fontos ügyekben, fontos döntések születnek. Ugyan ezt sem tartotta fontosnak megosztani velem időben az ügyintéző, így aztán én kis figyelmetlen (aki az első körben csak a rendszámra és alvázszámra figyeltem) mehettem vissza még egyszer három napi hideg élelemmel sorba állni. De legalább tanultam valamit. Ami miatt lehet, hogy kultúrkörökben majd egyszer jól hülyének néznek.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Hogy ez mekkora egy hülyeség....! :-o

Béb írta...

Pff! Igen, megint kellett vkinek a zsé ezért...

Unknown írta...

Ja.... meg biztos alakult Színkitaláló Bizottság is... :-/