2010. máj. 1.

Balatonozunk 2.

Teszünk-veszünk... én például a lakókocsi mögött vagyok kíváncsi valamire, ezért nagy lendülettel átlépek a vonóhorog felett és ... beletrafálok egy rozsdás szögbe. Érdekes érzés. Mintha egy óriási szálka fúródna a talpamba. Először nem is tudom, mi ez. Aztán ahogy könnyű kis színes klumpámat felemelem, jön vele a léc is, meg persze a szög is. Egy ezer éves szép rozsdás szög. Gyors visszaemlékezés, mikor is kaptam tetanuszt? Hát, van annak már vagy két éve. Irány a fürdőszoba. Kiáztatom a sebet, betadinnal kezelgetem, de a dolog nem hagy nyugodni. Irány Siófok, az ügyelet. Ahol jó másfél órás várakozás után kapok egy sűrű trutyit a talpamra, két napig víz ne érje, utána is csak benzinnel lehet leszedni, most sem tudom, mi ez, de kellemesen hideg. A vállamba pedig menetrendszerűen érkezik a tetanusz. A kötéstől persze nem férek a papucsomba, ami csak azért kellemetlen, mert én vezetek (mivel az ebédhez én tényleg csak egy ujjnyi borocskát hörpintettem, a többiek többet) és mert az ügyelettől meglehetősen messze lehet csak parkolni. Pluszpoén, holnapra vendégségbe várnak. Már hívtak is telefonon, hogy a fürdőruhát ne felejtsük el, mert a medencében már 25 fokos a víz... :(

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Na ne kezdd....!!!! :-p

Golden írta...

hát, egyelőre féllábú vagyok, de küzdök ... :)

Csapos írta...

szerintem most ülj be egy szobába, és amíg nem indultok ne menj ki...bent csak nincsenek ilyen csapdák!

Golden írta...

Csapos, te ismersz :)))

Lazac írta...

hát most erre mit mondjak....majd elkezdek emlékezni a gólya viszi fogásra:)