2010. máj. 4.

Divatdiktátor...

Szóval, a szöges talpamra vettem egy gipsz alá való talpat, mert olyan "gördülős a kiképzése", könnyebb benne a járás, meg hát nem is nagyon férek most bele rendes cipőbe. Már a vétel egy cirkusz volt, mert telefonban érdeklődtem: Van? Van. Mennyibe kerül? ..ezer. Ó, hát ennyiért a hülyének is megéri, hát még nekem. (úgyis csak 2-3 napra kell). Odasántikálok, fel is passzítom a lábamra, fizetek... ja, hogy 4ezer!? Csak azt a fránya négyest nem hallottam a telefonban. Izzadva leszurkolom, mert ennyit azért már annyira nem ér meg. Szívás.
Ma reggel már Morgannal bandukolunk a parkban. Kutyások jönnek, beszélgetünk. Mi történt a lábammal? Mesélek, szörnyülködnek. Aztán a talpat alaposabban megvizsgálva érdeklődnek, miért nem vettem kettőt? Mert tutira olyan, mint a méregdrága mbt-szandál, csak töredékébe kerül. És van, aki komolyan elgondolkozik, hogy a meleg nyári napokra beszerez egy ilyen szellős "cipellőt". :)

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Az MBT sokkal drágább:)
Vegyél még egy talpat:)