2010. márc. 20.

Morgós....

Tegnap este vendégeink voltak, sokan és kivétel nélkül bagós bagázs. Mi meg ugye nem. Eleinte próbáltam őket a nyitott erkélyajtó közelében pöfékelésre bírni, de a fokozatosan lehűlő estében erre egyre kevesebben voltak hajlandóak. Mécseskészletem teljes (ami nem kevés) bedobásával igyekeztem közömbösíteni őket, de nem sok sikerrel. Pedig a hamvedreket is folyamatosan ürítgettem, de még most is kőkeményen ver fejbe a cigifüst, amikor belépek a lakásba. Morrr...
Más...
A közelünkben szombat délelőttönként biopiac működik. Ilyenkor a környéket ellepik az autók. Állnak a park füvén, a garázskijárók előtt, a buszmegállóban. Mert ők ÖKO meg BIO. Akkor talán nem ártana gyalog vagy tömegközlekedve jönni, nem? Morrr...
És most ...
úgy döntöttem elég tavasz van már ahhoz, hogy a leander legalább kiköltözzön az erkélyre. Muskátlikat tegnap visszametszettem, ők még erősödhetnek picit, de ha a jövő hét is ilyen szép meleg lesz, kipucolom a lépcsőházat. És amíg ilyen szépen süt a nap, az összes ablakot kitárom, hátha helyet cserél a földszagú meleg a cigifüsttel. Yesss...

11 megjegyzés:

Béb írta...

Hát nálunk aztán nem gyújt rá bent senki! Ha szakad az eső, ha szakad a hó tök mindegy; bagósnak kint a helye!

Lazac írta...

Hát én úgy kibafnám azt aki nálam bagózik a lakásban!!! Egyedül a barátnőmnek engedem, de neki is csak a nyitott konyhaablakban, úgy, hogy kifelé fújja a füstöt. Én aztán nem szagolom senki után sem. A bio meg az öko na az így elég érdekes párosítás, ahogy leírtad.

Aliana írta...

én a saját apámat nem engedem a lakásban dohányozni, és még így is kicsit csúnyán nézek rá, amikor visszajön és a ruhájából árad a cigiszag...

Golden írta...

látom, itt nekem kell előbb-utóbb a sarkamra állni, mert most csak álltam egyik lábamról a másikra:)

Béb írta...

Hát ne hagyd magad! (Azt nem akartam írni, h szégyelljék magukat a vendégek, de hát )bennem fel sem merül, h nem dohányos lakásban rágyújtsak...

Golden írta...

hát, nekem is ezért "ciki" rájuk szólni, mert normál esetben ugyebár az ember megtiszteli ennyivel a vendéglátóját. És más lett volna az is, ha csak egy vagy két vendég... de majdnem tíz ... mint a gyárkémények. Ha nem is szívja, akkor füstölögjön a hamutartóban, baccus :( De kérdem én, akkor mi a fenének gyújtotta meg?

Golden írta...

Lazacom, alapvetően biopiac, de egy csomó kocsin ugyanaz a matrica virít, hogy öko-net vagymijafranc... de majdnem minden másodikon. Gondolom, odabent osztogatták :)

Unknown írta...

Na ugye, hogy EGYESEK milyen rendesek???? :) :)
Az öko-izéről meg az jut eszembe, hogy engem elkapnak itt a környéken a lakók egy elporladó kutyagumi miatt, de a dombra zsákszámra dobják ki a szemetet. Mindenki csak a saját portája körül "öko".... :P

Pöttyöskutty' írta...

A szobában próbáld ki a következőt: tálba ecet, bele szivacs....otthagyod a szekrény tetején pár napig...Anyu próbálta ki anno, amikor a dán vendégeink teleszivarozták a lakást.

Én ma egész nap nem tudtam szellőztetni, mert a szomszéd meggyújtotta a kupacát, és az összes füst a mi kertünkbe jött....először azt hittem a szerszámos kamránk füstöl...de szerencsére nem...

Csapos írta...

Golden, szerintem nem is lehet kérdés, hogy a házigazda dönti el, lehet-e bent dohányozni. Egy soha nem füstölt lakásban meg még mellbe vágóbb a bagószag - mondom én, aki szintén fújom, ugye. De soha nem gyújtanék rá másnál így... Senkinek eszébe sem jutott, hogy ki kellene menni???
t.

Golden írta...

Kutty, pár nap alatt ez is elmúlik még magától is :)