2018. okt. 16.

Tigrisanya

Ha bárki, de komolyan gondolom lányok, bárki! azt merészeli mondani az én picike fiamra, hogy érzéketlen, figyelmetlen pasi, annak szétkarmolom az arcát. Az egész környezetemben Ő volt az egyetlen, aki rám nézett és azonnal megjegyezte, hogy "jó a hajad, anyu!". Ugyanis befestettem. És szokás szerint mellényúltam a hajfestéknek, nem világos szőkét, hanem szőkét emeltem le a polcról. Ettől pedig decens kis barna lettem a nyári napszívta hajamhoz képest. És ő volt az egyetlen, akinek feltűnt. Nem hibátlan a gyerek, a hajfesték használatát nagyrészt ő generálta, de hogy nem figyelmetlen, az nyilvánvaló :D Csók, babám!
(Ps. a fotó nem egészen újkeletű, de szeretem)


2 megjegyzés:

Lazac írta...

Legyél is tigrincs-anya :):) Én szidhatom a gyerekem, de más ne tegye, mert akkor összeakasztjuk a nemlétező bajuszt :)

Alessia írta...

Az a lényeg, hogy te vedd észre az értékeit. Tudodmiregondolok.... :-)))))