2015. okt. 31.

Tesi érkezik ... eljött a Nagy Nap



A készülődésnek része egy rács megjavítása. A Rács még Buksi érkezésekor készült. Ez volt hivatva megvédeni a lakás parkettás részeit a kis pisistől. Remekül bevált. Aztán jött Morgan, aki ugyanúgy tudomásul vette ezt a mesterséges határvonalat. Még akkor is, amikor simán átléphette volna. Majd jött Colin, aki előtt nem létezett akadály. Tíz hetesen úgy mászott át rajta, mint egy tengerészgyalogos. Ha be akart jutni a szobába – és be akart – egyszerűen nem létezett előtte akadály. Most Tesi miatt került elő a rács a padlásról, ahol az egyik szomszéd majdnem tűzifát csinált belőle tavasszal. Megmentettem, de most erősen javításra szorult. A ház ura pedig alighanem bosszút állt a rongálásért, amikor hajnali 6 órakor fúrta elő a csavarok helyét :P 

A rácsot tegnap kipróbáltuk, remélve, hogy Colin megérti, nem őt akarom korlátozni. Mit mondjak, nagyobb összeget áldoztam volna valami karitatív egylet számára, ha kölyökként ennyire tiszteletben tartotta volna. Tíz perces hiszti  és üvegrezegtető ugatás után átugrotta ugyan, de közben a szíve majdnem előbb ugrott, mint ő XD Szerintem Tesi hamarabb fogja átküzdeni magát a rácson, mint ahogy ez a nagy mafla megbarátkozik vele J

Eljött a nagy  nap és tagadhatatlan, hogy izgulunk. Én biztosan. Hajnali négy óta fent vagyok és jár az agyam. Hogy mi lesz... Van ennél értelmetlenebb dolog? Hiszen majd úgyis kiderül, és nyilván egész más fog történni, mint amire előre stresszelem magam. Vagy nem. Szóval, ami meg vagyon írva... 
Colint mindenesetre ma nem vittem ki a parkba labdázni. Mert akkor tökig mocskosan indulnánk útnak, és ezt nem akartam. Egyrészt vendégeskedni is fogunk, másrészt ne úgy mutatkozzunk már be, hogy megjöttek Maszaték. Pedig hát nyilván ők is tudják, hogy kutyásék olyanok. Előbb-utóbb. Vagy mindig. Hamarosan indulunk, nekem meg lehet, hasznos lenne bevenni egy Valeriána Relax-ot XD

Nincsenek megjegyzések: