2015. okt. 24.

Őszinte...

Ugye azért még jó gazdi leszek? - Ez a kérdés rongálja az idegrendszeremet napok óta. Ugyanis hosszas aknamunka után a ház ura beleegyezett, hogy szemünk fénye, Colin uraság kapjon egy társat. Mármint egy négylábú társat, mert annyira ránk van kattanva, hogy az már nem is normális. Colin ugyanakkor rendkívül jól szocializált kutya, rendszeresen bandázunk a parkban a többiekkel, de itthon csak fekszik, alszik egész nap akár és én besokalltam ettől a túlzott nyugalomtól. Jah, aki szereti a kihívásokat...
Szóval próbálkoztam a családfőnél én már mindennel, leginkább kölyök goldennel, mert akinek már volt, az örök szerelembe esett; én pedig vallom, hogy ahol egy jól érzi magát, ott kettőnek is van helye. De apa hajthatatlan volt: golden nem. Akkor fogadjunk örökbe! Akár öreget is! Nem! Keveréket, kicsit? Nem! Tacskót? ... hosszas gondolkodási szünet. Tacskót, kölyköt, esetleg.
Oké, rám senki nem mondhatja, hogy alkalmatlan lennék a kompromisszumok kötésére, sőt, már hibámul rótták fel, hogy hajlamos vagyok minden körülmények között a megegyezésre, még akkor is, ha én... de itt már nem is kompromisszumról beszéltünk, hanem megalkuvásról, de ezt most hagyjuk is. Ugyanis annak idején elhagyta egy olyan mondat a számat, hogy na, én aztán tacskót soha a büdös életben újra ... és lám... soha ne mondd, hogy soha!
Szóval, lesz egy ilyen. Pontosabban Ő:
De azért, ha ilyet látok, valami szúrás éled a szívem körül:
Hogy ilyen is lehetett volna. De mivel nem lett, majd tudok-e szívből örülni, amikor ilyesmi lesz (Buksi III. helyére képzeljétek oda Tesit):
Na, hát egy hét múlva úgyis kiderül, addig meg készülődök. A nemrég lerakott szőnyegeket már felszedtem, az alsó polcokról már elpakoltam, rácsokat előkészítettem, tálkája is van a kispöcsnek. Meg már azt is kitaláltam, hogy amíg nem mehet kutyák közé, addig a kenguru-zsebes dzsekimben viszem ki ... zsebben. Hogy szokja a park hangulatát, más kutyák szagát, meg szívjon egy kis friss levegőt. Aztán majd itthon a kertben futkoshatnak Colinnal. Szóval várom. Csak a kérdéstől tudnék szabadulni: Jó gazdija leszek a kis Kompromisszumnak?

3 megjegyzés:

Gabó írta...

Az leszel, hidd el! Nalad elfogadobb, toleransabb sztem nincs is. ;) Meg amilyen anyatigris vagy minden hozzad kozelallo rokonnal, barattal, ebgyerekkel, Mimarcinkkal kapcsolatban, ott fel sem merulhet a gondolat! Jo gazdi leszel, punktum! ;) <3

Golden írta...

<3 köszönöm! <3

Lazac írta...

Kis szálkás szőrű?
Imádni fogod ezt garantálom.:)
Nekünk is ilyen volt a golden előtt...kettő is, nagyon szerettem őket.:)