2015. okt. 11.

Hangolódás...

... és ruhatár átgondolása XD



8 megjegyzés:

Alessia írta...

Már csomagolsz? :-P :-)))) Egyébként én is gondolkozom egy bélelt gumicsizmán... mert ami van, az esőre van, és szétfagy benne a lábam.

Lazac írta...

Feltétlen vigyetek magatokkal agancsos kólát is, lapos üvegben :):) Az elfér a zsebben.:):)

Golden írta...

Halam, ugyanabban a vízben vagyunk halak, mert ez nekem is eszembe jutott. Iszunk valahol egy teát és megküldjük szíverősítővel, hogy tényleg melegítsen ;) XD

Alessia írta...

Blööööö...... :-P :-))))) Bár az Unicumot meg bírom inni, akkor én azt viszek. :-)))

Golden írta...

Szerintem Alessia a teára írta a Blöööö-t :P

Lazac írta...

szerintem is :D:D:D:D

Alessia írta...

Áh, nem. Nem bírom a páleszt. Csak a gyógypáleszt. :-D :-D

Golden írta...

az agancsos kóla nem a Hubertus? Az gyógylikőr khm...