2015. okt. 24.

... és ez itt a REKLÁM helye :)

Annyi történés között mellesleg ez az apróság is kezd realizálódni végre :)


Próbálkozás... nem annyira az írással, mint inkább a kiadók sűrűjében való eligazodással.

http://publioboox.com/hu_HU/zoldzug

Nem titok, hogy van egy blogom, a www.lassukeringo.blogspot.com , ahol a történeteim megjelennek, illetve a Facebook-on is ott van a Velencei történetek nevű oldal, ahol kifejezetten a városhoz köthető - nem feltétlenül romantikus - írások szerepelnek.

Mivel 10 perccel ezelőtt hagytam jóvá a tördelést, szerintem még nem elérhető - ha valaki óhatatlan vágyat érezne egy e-book letöltésére. De majd néhány napon belül ránézek és akkor örömködök tovább. Ugyanis reklámot nem vettem tőlük, úgyhogy nagy valószínűséggel a kutya se fogja megtalálni XD ... ki kell javítsam magam: ELÉRHETŐ :) ... és fent van az újdonságok között!

Ja, és a lényeget el ne feledjem megírni: A borítót szerintetek ki tervezte? Alessia! Nem tudom, hogy volt-e kedve végig rágni a történetet magát, de hogy pontosan ráérzett, hogy mi kell a képre, az biztos. Ha eddig nem tudtátok volna milyen sokoldalú a csaj :)

Ahogy nézegetem ezt a "könyvet", lehet, hogy rászánom magam továbbiak feltöltésére is? XD Már csak a látvány miatt XD

Oké, idétlenkedés mára befejezve. Úgyis elkenték a számat a FB-on egy helyesírási kvízzel. Közületek mindenki tudja, hogy az ágál előbb van az abc-sorrendben, mint az agár?

3 megjegyzés:

Alessia írta...

Nyugi, én is ma tudtam meg, hogy "és"-sel és "hát"-tal is lehet mondatot kezdeni - sőt, gyakorlatilag bármivel. És hogy milyen elmaradott, hatvanas évekből ittragadt kőkorszaki szaki, aki az akkor betanult helyesírást használja. :-/

Lazac írta...

nem enged a szerver tűzfala, de majd otthonról meglesem :)
gratulálok, ti mindent egyszerre csináltok amúgy Alessiával? :)

Golden írta...

én tökölök, aztán ő belendül és ez nekem is le4ndületet ad... így valahogy... plusz ez egy egyszerűbb ügylet :)