2011. szept. 14.

Ügyes

Hajfestés házilag. Ez eddig sem volt megoldhatatlan feladat, bár... szóval vettem a festéket, hasonlítgattam a színmintákat (mert ugye az elnevezésen elmenni nem életbiztosítás), aztán vettem hol ezt, hol azt, ha teátrálisan nem is, de szép lassan sikerült kicsit világosítani a hajszínemet. Aki látta, mind azt mondta, hogy teljesen természetes, ha nem tudták volna, hogy festett, simán elhitték volna, hogy a saját színem. Néha még én is magamnak. Most jön az ősz, gondoltam egy picit kezdem sötétíteni. Na, nem nagyon, picit.
Vettem "középszőkét", felkentem, aztán leültem a gép elé, hogy csak pár levélre válaszoljak, meg megnézek ezt-azt. Kicsit ottfelejtődtem. A festék meg a fejemen. Szóval, egy kicsit sötétíteni szerettem volna. Hát, ... sikerült. :DDD
Most futok vacsorát csinálni, hogy a ház ura legalább arról felismerjen :))) Bár, a kutya még nem ugatott meg :)))

1 megjegyzés:

Béb írta...

Ó igen...
Múltkor én is túl sötét lettem. Vicces, h utána francia órán haj/szem/bőrszínekről volt szó a tanárnő meg automatikusan: - "Vörös", na az olyan, mint Malacka... őőő, izé... volt még múlt héten...