2011. szept. 29.

"Mozi"

Valamelyik este véletlenül kapcsoltam egy éppen kezdődő filmre. Mostanában ugyanis csak háttérzajként funkcionál a nagy színes doboz, nem igazán tud lekötni semmi, még a kedvenc dr. Csontom se. Szóval, kapcsolgattam, közben azt vártam, hogy a laptop életre keljen. Mondom, kapcsolgattam... és akkor elkezdődött a Closer (Közelebb) című film.
A szereposztásról elég annyi, hogy Jude Law, Natalie Portman, Clive Owen, Julia Roberts?
Nem könnyű film, emészteni kell még utána is, de a szereplők remekül hozzák a drámát, és remekül hozzák elő belőled is a lappangó indulataid. Néha legszívesebben én vágtam volna az arcukba, amiért éppen azt tették, amit, úgy ahogy, és néha lefogtam volna a kezüket, befogtam volna a szájukat, hogy nehogy megtegyék, amit... Világos, nem? Szóval, nem maradhattál mellette közömbös, és ezt már nagyon régen éreztem egy film nézése közben. (Illetve, hát egynél volt valami hasonló, de arra most itt inkább nem térnék ki, ki tudja, ki olvassa ezeket a sorokat, nem kell még jobban leírjam magam előtte. :) ) A film mellesleg 2004-es, aki teheti lessen bele, garantáltan nem tudja majd ott hagyni. És bár nem a szó szoros értelmében, de jól fog szórakozni. Magyarul, nem sajnálja majd a rá szánt időt.
Nem akartam a történetből még ízelítőt sem írni, de aztán álljon itt mégis egy filmes ajánló:
"Aki szerelmes, jól is hazudik. Mindenki másképp, de becsapja szerelmét, élet- vagy házastársát. Az őszinteség csak idegenek között lehetséges. Két férfi és két nő keresi az élet legfontosabb dolgait: szeretetet, bizalmat, őszinteséget. Amit találnak helyette: szerelem, vágy, hazugság és kaland. Mindannyian hazudnak egymásnak, mind olyasmiket ígérnek, amelyről tudják, úgysem fogják betartani. Két házaspár története négy és fél éven át: szent elhatározások, nagy fogadkozások, hazugságok, bevallott és ki nem mondott vágyak története.
A film alapjául szolgáló színdarab az elmúlt években London és New York egyik legnagyobb és legbotrányosabb sikere."

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Inkább ezt néztük volna meg a hülye Womb helyett.... Esetleg... mikor? (Mr. Goldenre szépennézek... :D )

Golden írta...

majd én is :)

Béb írta...

Láttam, de csak az maradt meg, h furcsa film.