2011. szept. 30.

Mozis

Mert mostanában mindig a Nagy Bűvös Doboz előtt ücsörög...
Ryan Gosling ... biztosan sokan ismeritek, nekem hirtelen az Anthony Hopkins-szal közös filmje, a Törés ugrana be, ami szerintem óriási volt a maga nemében, de most nem is erről akarok áradozni.
A srácban határozottan van valami... Oké, jó pasi is, pedig szerintem nem is olyan helyes, de valamitől azonnal az jut az eszedbe, ha látod, hogy ez PASI, így csupa nagybetűvel.
Na, most az Őrült, dilis szerelem című filmjébe futottam bele. A képen látható jelenetben Emma Stone csak annyit bír kinyögni, hogy "anyám, téged fotosoppoltak", ami ott és akkor abban a formában tökéletesen igaznak tűnik.
A film egyébként hihetetlen másolatnak tűnik (témájában), annál is inkább, mert előbb láttam a Csak szexre kellesz című remeket Natalie Portmannal és Ashton Kutcherrel. Be kell valljam, lusta voltam utána nézni, melyik készült előbb, ki másolt kit, de ez nem is lényeges, mert Ryan játékától ez a film lesz a tuti. Van némi áthallás Will Smith Randigurujából is (nagyjából tök ugyanaz a téma). :)
De... Ryan felöltözve is PASI :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem nem jön be. Pedig a színei stimmelnek. :) :) :)

Golden írta...

nálam a színei sem, merthogy tudjuk, mire buknék :) De valamitől a filmjeiben nagyon el tudja magát adni.