2011. febr. 4.

Colin és a haverok


A parkban nagy élet folyik. Nagy kutyás élet. Még saját honlapunk is van, a www.geszebek.hu.
Merthogy ez a Gesztenyés park. Mi meg az ebek. Itt, a jobb alsó sarokban vagyok én, bár egy kicsit régi a fotó, kb. másfél hónappal ezelőtti :)
A többiek meg a haverok, a szűkebb kör :) (Azért köztük is van olyan, aki kölyökkori képével hódít, pl. Rami, az óriássnauzer, aki már nem ilyen kis bájos, hanem komoly nagy - nagyon nagy - kutya) Szóval, a haverok: Babar, Bajnok, Béla, Dexter, Liza, Bonny, Brúnó, Füge, Rami, aki már Ramon, Winston, Negró, Pepin, Rozi, Vahid, Zeusz, Moha, Misu, Gizmó (és én)

4 megjegyzés:

Béb írta...

Felső sor középső?
Alsó sor bal szélső?
Második sor jobb szélső?
Adataik érdekelnének...

Golden írta...

Béla - angol buldög
Winston - angol buldög
Zeusz - angol buldög
csak egy cseppet népszerű errefelé a fajta :)
Béla a legidősebb, Wini és Zeusz nagyjából egyidősek. Winston volt már a Morgannak is nagy barátja. Ő az, aki anti-angol buldog, mert képes Bajnokkal, az agárral versenyt futni, de egyébként is mindig Ramonnal az óriási snauzival és Vahiddal huzakodik. Más, komolyabb adatokkal nem rendelkezem, de ha megmondod mi érdekel, én rákérdezek :)

Golden írta...

bocs, Winstont és Zeuszt felcseréltem. Szóval, Winston a zsemleszínű, aki NEM fekszik a tálja mögött. :) világos? :)

Béb írta...

Szimpatikus jószágok. Igen, Winstonnal képben vagyok, h őt bírjuk, csak nem tudtam melyikük az...
Ahh, igen, Zeusz és a tipikus buldög hasalás...