2009. nov. 3.

Reggel...

Ez a nap jól kezdődik! Annak ellenére, hogy tegnap dél óta fáj a fejem a meleg fronttól és nem segített rajta se bogyó, se alkohol, se alvás. És annak ellenére, hogy Kiskölökkel már reggel összekaptunk, amiért nem vitt sapkát, pedig jó esélye van rá, hogy megázik. Annak ellenére, hogy Nagyfiúnak nem szóltak vissza az állásinterjú után, pedig ígérték. Annak ellenére, hogy munkám nekem sincs. És annak ellenére, hogy angyali Morganom már éjjel egykor és hajnali fél hatkor is leugrasztott a kertbe. Viszont ... reggel megnézhettem A. könyvét (igaz, még nem papíron, viszont már teljesen könyv formában), aztán a kutyasétáltatásból hazaérve összefutottam a postással, aki éppen a legfrissebb Válogatás kötettel a kezében szállt ki az autójából. És ma délután még az Időutazó feleségével is lesz egy találkánk. Sőt, már azt is kitaláltam, hogy a hidegre való tekintettel ma elkészül a szezon első töltött káposztája. Yesss... megyek is alapanyagért :)

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Mit akarsz, ez majdnem egy jó nap volt! :):):) A.könyvére én is nagyon kiváncsics vagyok :):)

Béb írta...

Ó jajj, a töltött kápit ne is említsd...