2009. nov. 8.

Ott voltam, ott voltam!


Igen ... ha nem is igaziból, de megint ott voltam! Alessia tényleg ott van, én meg ... nos, van annak is előnye, ha valaki vasárnap is koránkelő kicsi kutyulija miatt, aki amúgy mint tudjuk, a szíve csücske. hrrrr... Reggel hétkor bekapcsolom a tv-t, m1 ... és éppen kezdődik a Főtér című műsor, amiről már talán írtam, hogy tényleg jó ... és ... a mai majd egy órás szösszenet az Őrségről szól!!! Bejártam minden zugát újra, még olyat is, amire októberben nem volt idő. És benne volt a csárda, ahol a taccsot kidobós, de mégis isteni vörösboros szarvaspörköltet ettem dödöllével. (újra ennék, csak most már tuti innék hozzá egy pálinkát is) És csináltak benne dödöllét is. Meg rétest. Erről aztán páromnak eszébe jutott, hogy azt én is csinálhatnék. A képeken tavasz volt, odakint csöpögött az eső, szóval, most így volt jobb barangolni. :)
ps. Alessiát sikerült ébresztenem, ő is barangolt egyet a meleg szobában, később majd odakint az esőben is :)

4 megjegyzés:

Béb írta...

Hééé, akkor most is volt róka-móka? Csak végre nem én. :-P

Golden írta...

ez több volt róka-móka :))) ez egy fotyóróka volt

Lazac írta...

:D:D:D szép emlékek :):):)

Unknown írta...

Ja... mondjuk édi dolog felhívni engemet 7 órakor és kiverni az ŐRSÉGI ágyamból, hogy nézzed a tévében az ŐRSÉGI műsort.... :P Eztet a Goldent is ki kéne találni.... :) :)