2009. nov. 9.

Nyafogós...

Nem újdonság, hogy ilyen szottyos, borús időben nem szeret az ember még az ablakon kinézni sem. Legalábbis itt a városban. Mert akik plö az Őrségben sétafikálnak, nos, ott még táncolni is jó az esőben. Az viszont újdonság, hogy egy ideje ezek a meleg frontok ennyire megviselnek. Állandóan fáj a fejem és nem nagyon segít rajta sem gyógyszer, sem népi gyógymód. Ennek megfelelően mísz vagyok, érdeklődésem a világ dolgai iránt a béka ülepe alatt, munkamorálom nagyjából ugyanott. Állandóan aludnék, nem köt le se film, se olvasnivaló. Étvágyam szinte semmi, bár a szinte egyetlen menetre befalt mogyorós milka talán másra utal. Isten bizony akkor már inkább egy jó kis fagyos-havas hidegre vágyom, ami felébreszt. (amíg ide nem ér)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Gépeljé'....! (Vagy te nem kaptál még melót?)
Egyébként pedig nem célozgatunk, tegnap 5 fok volt és zuhogott, jéggé fagytam....

Béb írta...

Neeeeee! Nem akarok még mínuszt!!!!

Golden írta...

a képekről nem ez jött le *nyelvnyújtogatós szmájli*

Unknown írta...

Mer' esőbe' nem fényképeztem... :-P

Lazac írta...

Hétvége totál esős volt itt is, ma meg +18 fok volt és napsütés hétágra....én meg ülhettem az irodában...