2009. júl. 2.

Végre vége...


Szóval ... az ablakcsere a teljes lakásra szólt, nemcsak erre a folyton mutogatottra :) Az első nap villámgyorsan eltelt. Régi ablakok ki, újak be. Finito. Helyreállító brigád másnap érkezik teljes lelkesedéssel, viszont minden anyag nélkül. A fiúk már reggel 8-kor felvonulnak, az anyagok 11-kor érkeznek. De addig is kellemes társaság voltak :) És nem utolsó sorban, ennyi idő alatt kitalálhattuk a tuti megoldást a romos területek helyrepofozására. Ez a nap este fél kilenckor zárult, addig gőzerővel dolgoztak. Én meg ott sertepertéltem körülöttük. Harmadnap reggel 8-tól délután 3-ig aztán sikerült még az utolsó simításokat is elvégezni. Onnantól végre egyedül maradtam és egészen este kilencig "kedvemre" nyalhattam a lakást. Mit mondjak... amikor huszadszor mosod fel, kened át a parkettát és még mindig hajlamos kiütni rajta a cementpor, az azért elég idegbajos dolog. A gyerekek persze sehol, de ez így volt jobb. Mentségükre legyen szólva, nagyfiú este nyolcig dolgozott, párja meg apósával az Ikeában kergette a hőn áhított közös nagy íróasztalt, amivel pontban kilenckor be is állítottak. Addigra az egész kégli felnyalva, ablakok tisztán ragyognak, bútorok szigorúan a régi helyükre visszapakolva (bár, ezer jobb ötletem lett volna). Függöny még nálam, de ma azt is megkapják (remélem). Nanáhogy persze, este már otthon is aludtak. ... Ez is olyan fura volt. Kiskölök felajánlotta nekik a szobáját, no meg a klassz franciaágyát. Hogy ő majd kint a nappaliban.. De nem, nagyfiúék nem foglalják el öcsi szobáját, inkább nyomorogtak ketten egy egyszemélyes kanapén.. Meg egyáltalán úgy viselkedtek három napig, mint akik vendégségben vannak. Pedig itthon voltak. De lehet, hogy ezt már csak én érzem így. Ők itt itthon vannak, de ott vannak otthon.

8 megjegyzés:

pipacs írta...

ööö jól értem, hogy egyedül nyaltad ki az egész lakást??? :O

Vakkantó írta...

Franyó lett az ablak!!!!Csatlakozom Pipacshoz, hogy de méééé' egyedül???

Béb írta...

Szép lett, de nagy panorámát tényleg jobban el tudtam volna képzelni.
Hüm, azé a kicsi menyed megerőltethette volna a kicsi kacsóját! Én nem hagynám, hogy az anyósom takarítson ki helyettem! Anyámnak se hagynám!

Golden írta...

hát, ő .. hogy is mondjam.. szóval, ha arra várok, hogy ő majd megcsinálja, akkor még egy hónap múlva is nálunk laknak vagy otthon ugyan, de két cementeszsák között. Őszintén szólva, a lakást sajnáltam volna, mert ezt mielőbb ki kellett onnan pucolni. Most olyan szép (kb. mint tavaly áprilisban, amikor beköltöztek, csak még szebb - ugye az ablak miatt :) ) Nekem az lenne a legnagyobb köszönet, he ezt a mostani állapotot próbálná megőrizni, legalább úgy nagyjából. Aranyos kislány, csak még ő sem nőtt fel, kb. mint a fiam. Két gyerek, csak most már szülői felügyelet nélkül. Persze, éppen ezért kéne hagyni őket. Hát, most egy következő tatarozásig tuti hagyom is.

pipacs írta...

öööö...hátttt akkor két cementeszsák között alszanak és kész, tényleg nem tanulják meg másképp csak, ha hagyod őket, vagy ha együtt csináljátok..

Lazac írta...

nagyon szép lett az ablak....a többihez meg kb az a hozzászóláom ami a többieknek...

Béb írta...

Oké Golden, a fiad még szinte gyerek (pár nap van köztünk, ha jól emlékszem), mert egy 26 éves hímnemű még nem férfi. De egy lány ebben a korban már igenis nő! És nem magamat védem! De szerintem egy 26 éves csaj az már nő! És igenis meg kell tanulnia! Mert mi lesz, ha unoka lesz? Te jársz át pelenkázni???

Rege Ata írta...

Bébnek igaza van.
Még én is gyerek vagyok.
Olykor.