2009. júl. 2.

Morgós...

Elég harapós napom van. Ma kiosztottam egy ügyvédet, aztán az egyik munkaadómat.
Ügyvéd ugyanis ész nélkül fizetési felszólítást küld olyan dologban, amiben nincs igaza, de erről a megbízója hallgatott. Társasházi közös költség. Több papírom is van róla, hogy nincs hátralékunk, erre küldi ezt az ügyvédi fizetési felszólítást. Na, kapott tőlem kimutatást 5 évre visszamenőleg, másfél kiló fénymásolatot, kivonatot a társasházi SzMSz-ből, valamint egy visszafenyegetést. A hét végére megvan az olvasnivalója.
Munkaadó okoskája osztja az észt, hogyan kell a munkát elvégezni. Életében nem csinált hasonlót, de ő tudja a tutit. Nem túl finoman megkérdeztem tőle, hogy akkor a jövőben a kedves kollégái zagyva, összefüggéstelen, nyekegős riportjait akkor mégis hogyan gépeljem le. Mert arra ne is számítson, hogy ezért a pénzért még stilizálni is fogom. Azt már a velem született udvariasságom nem engedte, hogy rákérdezzek, ő mégis mi a francért kapja a pénzét, ha nem ezért.
És egyáltalán .. dörög az ég, fülledt meleg van, a filmekben ezek a vészterhes pillanatok hordozzák a legtöbb erőszakot.
Ja, és mellesleg a mosógépem is maga alá csinált.
Úgy döntöttem, ennek a napnak vége!

5 megjegyzés:

certosa írta...

Én nem láttam levelet, mivammá'megin'????? :-(

Golden írta...

csak így utólag belegondoltam, hogy a sok félmondatos meg féloldalas egy mondatos gondolatukat hogy a francba is fogom jelölni, ha három pötty a kihagyás... és persze, erre diszkréten nem tért ki a múltkori kis kioktató útmutatásában. Pedig a kedves kollégák aligha tanulnak meg beszélni a köv. riportig. Szóval, megírtam neki. Mufff.

Béb írta...

A monsoon megőrjítette Goldent. Az egyik Marquez regényben is ilyenkor robban ki a balhé...
Ne gyilkolj le senkit, jó?

Golden írta...

már késő :)))

Vakkantó írta...

Jah...nálunk meg az adminisztrátor próbálta elszúrni az életemet, de kiosztottam rendesen....most meg megyek, megnézem a Pirit (mosógép)...remélem nem csinált maga alá:-DDDD