2011. aug. 16.

Mai rágós


Reggel kivételesen korán sürgős dolgom volt, rohantam el itthonról. DE... Előtte ebgyerekkel jó egy órát "parkoltunk", tehát az energiáit igyekeztem lemeríteni. Enni is adtam neki a távozásom előtt. Ráadásul itt hagytam őt a család további hímnemű tagjaival. Akik a kép tanusága szerint ugyanolyan futva távoztak otthonról, csak kicsit később. Mellesleg nyitva hagyták az erkélyajtót, az ajtó mellett felejtették a szemetes zsákot, valamint elöl maradt az összes tegnap lábon volt cipellő és papucs. Ezek után még hálás is lehetek ebgyereknek, amiért csak kiskölök papucsait rágta el. De azt azért akkurátusan. Két párból a bal papucsot. Csak hogy ne maradjon neki egy se kompletten. Négylábú holnapután 11 hónapos lesz. Én azt hittem, azért ezen már túl vagyunk. De ezek szerint csak nem ártott eddig lelkiismeretesen elpakolnom a családtagok után. :(

2 megjegyzés:

Csapos írta...

Tegnap este azt mondták az időjárásjelentésben, hogy augusztus végéig kitart a jó idő, így nem túl jó időpontot választott az eb a papucsok elfogyasztására, még szüksége lenne rájuk a gazdájának...
teide

Golden írta...

úgy volt vele, ha neki jó mezítláb, akkor a gazdinak is jó lesz :)