2009. dec. 9.

Közlekedik...

Már egy jó ideje (kb. a brutális parkolási díjak bevezetése idején)átváltottam tömegközlekedésre. Nincs vele semmi bajom, hiszen mindenhova könnyedén eljutok, nincs idegelés a dugókban, nincs rettegés a bizalmi elv helyett, nincs reménytelen parkolóhely és aprópénz keresgélés. A napokban többször is visszavedlettem "úrvezetővé" és ha őszinte akarok lenni, nem voltam tőle boldog. Zuhogó esőben, sötétben, amikor nem látszanak az aszfalton a felfestések, viszont szembevilágít mindenki, helyenként motorcsónakot játszva (és félve a megcsúszástól - volt már benne részem és nagyon ijesztő)... szinte irigyeltem a buszok, villamosok biztonságában utazókat. És komolyan nem értettem a többieket sem ... kinek jó, hogy lépésben és több, mint fél óra tesszük meg az Europark és az Iparművészeti Múzeum közti távot? Amúgy a világ klímakonferenciát tart. Mellesleg...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát én meg nem értek egyet. Mert inkább ülök a meleg autóban zenét hallgatva, mint összepréselődve más emberekkel. Ha az átszállásokat, várakozásokat, buszkimaradásokat, mozgólépcsőzéseket beleveszed, ugyanott vagy, hidd el, én három éve naponta autózok itt a városban és mindenhová előbb odaérek. Tegnap pl. a Gellért hegyre mentem este, fél óra alatt ott voltam, legalább háromszor kellett volna átszállnom, esőben fagyoskodva, és utána még felmászni egy jó kis kaptatón.

A klímakonferenciáról meg csak annyit, hogy ahogy ezek a 20-30 éves buszok okádják a füstöt, az is megérne... néhány szót... :) :)

Lazac írta...

Én az utóbbi időben ha tehetem, inkább BKV-val utazok. Igaz, hogy durva drága a menetjegy, annyiért lehet, hogy parkolhatnék is..de nekem így kényelmesebb. Leteszem az autóm egy biztos helyen :):) és BKV-ra váltok. Azt viszont nem értem, hogyha a metrón, villamoson stb, füzérekben lógnak az emberek a csúcs idején, akkor honnan van az a ménkü sok araszoló autó az utakon? Péntek este több mint 1 óra alatt értem ki a 6-ra...

Csillagvihar írta...

én imádok nézelődni a buszon, metrón, villamoson, viszont utálom a pesti autóforgalmat. :)