2019. ápr. 1.

Kiszolgáltatott

Tkom... Ennyi. Péntek óta se telefon, se internet, se Tv. Jó idő van, menjünk kirándulni, ne otthon kuksoljunk a lakásban hétvégén, oké. Bár, vagyok már olyan felnőtt, hogy erről magam döntsek, de mostanában úgyis szeretik megmondani a nép egyszerű gyermekének, mit tegyen vagy éppen ne tegyen, úgyhogy olybá veszem, ez is egyike ezeknek az ukázoknak. De basszus, arrafelé terelgetnek, hogy már mindent a neten keresztül intézzünk. És ha ez aszolgáltató hibájából meghiúsul, akkor viseli is az esetleges következményeket? Vagy akkor nekem kell internet-kávézót, baráti szívességet, vagy bármi más megoldást keresni? Ezt csak úgy zárójelben.
Ha pedig mondjuk idős ember vagyok, mozgáskorlátozott, vagy csak nem bírom a meleget, akkor se üljek a tv előtt? És ha mondjuk segítséget kellene hívnom? Az életemmel is szórakoznak?

Ma beballagok a Pontjukba, hogy bejelentsem a hibát, mire: ha nem én vagyok az előfizető, akkor csak telefonon tudom megtenni. Azon, ami mellesleg nem működik. De hát biztos van mobilom. Van. Hál Istennek, az nem náluk. És nem fogok a szórakoztató zene túlvégén lógni fél órát, csak azért, mert az ügyfélszolgálati pontjuk nem hajlandó hibabejelentést felvenni, csak az előfizetőtől magától. Aki viszont ezért a csacskaságért nem fog egy órát sorba állni munkaidőben. Én csak annyit szerettem volna megtudni, hogy mivel biztatnak. Ezek szerint semmi jóval.
Úgyhogy várunk. Egyszer csak elvégzik a hiba elhárítását. Amiről elvileg már tudnak, mert pénteken küldött sms-ükben tájékoztattak, hogy dolgoznak rajta. Mondjuk, ma reggelig még nem jött össze. Bravó! Jut eszembe, a számlában lesz majd egy kis kompenzáció a kiesett napokért? Nem mintha ez kárpótolna, de csak úgy gesztus gyanánt.

És ami miatt kiszolgáltatott az ember? Annyi helyen kellene átjelenteni, adatot módosítani, hogy az ember kétszer is meggondolja, ott hagyja őket a bánatos francba, vagy kitartson. Pedig nem érdemlik meg! Egyesek szerint a többi szolgáltató is éppen ilyen töketlen hivatalnok stílusú. Úgyhogy csak csöbörből vödörbe lenne.

Amúgy meg éljen a mobil internet és az okos teló, amin meg lehet osztani, de ez őket nem menti fel az alól, hogy impotento banda. Uff!


2 megjegyzés:

teide írta...

Melyik szolgáltató? Egyébként biztosan nem kompenzálnak... nem szoktak...
Jut eszembe! Láttalak a múlt héten egyik nap, én autóban ültem, te meg egy zebrán mentél át.

Golden írta...

Rendes tőled, hogy nem ütöttél el, mert magamat ismerve, alighanem pirosban futkorásztam :D De komolyra véve, hol? Amúgy meg a Telekom, retek egy társaság :(