2016. nov. 20.

Életjel...

Ahogy az lenni szokott az ilyen esetekben, amikor az ember búcsút vesz egy közösségtől, valaki mondhatta volna nyugodtan, hogy sohase mondd, hogy sose... lám, én is itt vagyok megint. Nem tudom, mennyire lesz tartós a fennforgásom a régi lapokon, de az biztos, hogy amióta magamban bezártam ezt a helyet, milliónyi megosztani való gondolatom támadt. Még akkor is, ha nem nagyon jár erre senki, azért jó lett volna kiírnom magamból az aktuális gondolataimat. Úgyhogy úgy döntöttem, írok ide még, mert Alessiától eltérően én már nem nagyon tudok és akarok energiát fektetni újabb, dizájnosabb blogba. A könyves témában megtettem, elfecsérelt energia volt. Nem a judithsarayblog.wordpress.com-ról beszélek, hanem egy judith-a-betuveto.blog.hu-ról, aminek már az admin-adataira sem emlékszem.

Tudom, hogy már senki nem olvassa ezeket a sorokat, mégis ... elmondom, hogy januártól a blog újra életre kel. Ha bárkit érdekelnek a gondolataim, szívesen látom a nagy önvallomások olvasójaként. Igazság szerint az idén hiányzott nekem ez a fórum, ahol nemcsak a készülő írásaimról, vagy a kutyáim hétköznapjairól oszthatom meg a mondandómat. Bizonyára közrejátszott ebben az is, hogy más fórumok elcsendesültek. Ennyi volt most ... csupán egy életjel... hogy vagyok, hogy gondolkodom, hogy meg akarok nyílni, időnként kiírni magamból az érzéseimet, a gondolataimat. Volt egy évem, hogy rájöjjek, vajon hiányzik-e. Tényleg hiányzott. Jövőre Veletek ugyanitt! _ Jutka


8 megjegyzés:

roza.lovas@gmail.com írta...

En varlak szeretettel Jutka !! :)

Golden írta...

köszönöm ! :)

Alessia írta...

Hajrá! Jó dolog a blog, kár abbahagyni. Max. ha nagyon személyes, akkor be kell zárni. Én is néha kihagytam pár hetet, aztán valahogy mindig újra ott találtam magam a szerkesztő felületen. :-) Egyébként jövő év elején lesz tíz éve, hogy ezt csinálom... ez már gombócból is sok. :-)))

Golden írta...

és annak is tíz éve lesz, hogy engem is belevittél ... kár, hogy a blogol tartalma már nem kereshető vissza, mert tegnap pont azzal szórakoztam, hogy az elmúlt 6 évet futottam át itt :D

Alessia írta...

Hátja. Pedig az volt az "aranykor". :-) Már én is sajnálom, hogy nem mentettem le, de igazából már nem sokszor jut eszembe ennyire visszafelé nézni. :-)

Lazac írta...

Üdv ismét a "fedélzeten", mi be vagyunk oltva azt hiszem :):)

Golden írta...

wow, Lazac! Szia! :) Kérhetek egy új blogcímet?

Lazac írta...

kérhetsz ha adsz egy mailcímet, küldök meghívót :)
a djlazac kukac pont gmail pont com címre írj :)