2015. jan. 7.

Tegnap reggel...




Ballagunk az ebbel a parkba és a zebrán átmenve szokás szerint hajítom el neki a labdát. Igen  ám, de az a francos golyó megakad egy vékonyka gallyon és már pattan is az úttest felé. Eb persze megfeszül, pattanna utána, de még időben kiáltok rá: Colin, Nem! Talán a hangomnak szokatlan színezetet adó félelmet érzi meg, de megtorpan a Sárga Isten utáni hajszában és hasra fekszik. Megdicsérem és megparancsolom, hogy Ott Marad! A hajító nyelet eléje fektetem, hogy éreztessem vele, a parancs most tényleg nagyon komoly, aztán megvárom, amíg az autók áradata elmegy és kiballagok a kereszteződés közepébe a labdához. Futni nem merek, nehogy a kutya utánam vesse magát. Labda megvan, fordulok vissza, de persze minden irányból zöldet kapnak az autók, jönnek is vagy húszan, várni kell. Szemem a kutyán, kutya szeme rajtam, de mozdulatlanul fekszik, mint egy szobor. Közben busz áll be a megállóba, emberek jönnek-mennek, ő engem figyel és hasal. Végre odaérek hozzá, mire felpattan és örülünk egy kicsit, majd a labda reppen és a nyomában Colin is. Én pedig határtalanul büszke vagyok rá.

2 megjegyzés:

csez írta...

<3

Lazac írta...

lehetsz is, nagyszerű kutya!